Watsons Gençlik Festivali’nden Doğaya 10.000 Fidan

Dördüncü yılında da gençlerden yoğun ilgi gören Watsons Gençlik Festivali, müzik, eğlence ve sürprizlerle dolu hafızalara kazınacak anılarla sona erdi. 10.000'i aşan kişinin katılımıyla gerçekleşen festivalde gençler; Athena, Ceza, Cakal ve M Lisa konserlerinin yanı sıra birbirinden eğlenceli etkinliklerle de unutulmaz bir gün geçirdi.

Festivalden Doğaya 10.000 Fidan Bağışı

Watsons Türkiye, bu yıl festivalin enerjisini doğaya taşımak için anlamlı bir adım attı. TEMA Vakfı iş birliğiyle, tüm festival katılımcıları adına Kütahya Gevrekler sahasında 10.000 fidan bağışı yapıldı. “Watsons Türkiye Hatıra Ormanı” adıyla oluşturulan bu yeşil alan, markanın çevre duyarlılığına ve sürdürülebilirlik vizyonuna güçlü bir katkı sundu.

Eğlenceyle Bilinç Bir Arada

Festival alanında yer alan Ashley Joy, Colgate, Flormar, Nivea, Unilever, Urban Care, Veet gibi markalar da sürdürülebilir üretim ve geri dönüşüm temalarına dikkat çeken deneyim alanlarıyla yer aldı. Katılımcılar hem eğlenirken çevre dostu uygulamaları yakından tanıma fırsatı buldu.

Ayrıca Watsons Türkiye, festival alanındaki özel mağazada K-beauty (Kore güzelliği) ürünlerini gençlerle buluşturdu. Doğa dostu içeriklere sahip ürünlerin tanıtıldığı bu alanda, ziyaretçiler festival ruhuna uygun özel fırsatlardan yararlandı.

20.Yıla Özel Kampanya ve Yeşil Gelecek Vurgusu

Watsons Türkiye, 20. kuruluş yılına özel dev hediye kampanyasını da festivalde duyurdu. Şirket, bu kampanya vesilesiyle sadık müşterilerine ödüller sunarken, gelecek yıllarda çevreye duyarlı uygulamaları artırma hedefini de paylaştı.

Bu arada 22 – 23 Ekim tarihinde Eskişehir Teknik Üniversite’sinde gerçekleşecek Watsons Sürdürülebilirlik ve Girişimcilik Zirvesi için geri sayım başladı.

 

Zehra KILIÇ

the bank otel 2

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!