Microsoft Türkiye’de Yeni Dönem: Beyza Sakallı Pazarlama Liderliğine Atandı
Microsoft Türkiye, pazarlama stratejilerini yeniden şekillendirecek önemli bir atamaya imza attı. Şirketin yeni Pazarlama Genel Müdürü (CMO) pozisyonuna, teknoloji dünyasında deneyimi ve vizyonuyla öne çıkan Beyza Sakallı getirildi.
Globalden Türkiye’ye Uzanan Bir Kariyer
Koç Üniversitesi’nde İşletme ve Psikoloji çift anadal programını tamamlayan, Beyza Sakallı, Microsoft bünyesindeki kariyerine 12 yıl önce, şirketin global liderlik gelişim programı olan MACH ile adım attı. Bu süreçte, Partner Channel Marketing’den Azure ürün grubu pazarlamasına, açık kaynak topluluklarıyla iş birliklerinden bölgesel teknoloji etkinliklerine kadar birçok alanda görev aldı.
Son olarak, CEMA bölgesinde (Orta Doğu, Afrika ve Orta Avrupa) Microsoft’un yapay zekâ vizyonunu iş dünyasıyla buluşturan AI Tour programını 17 ülkede başarıyla yönetti.
Yeni Dönemde Neler Bekleniyor?
Yeni görevinde Sakallı, Microsoft Türkiye’nin bulut teknolojileri, yapay zekâ çözümleri, copilot ürünleri, güvenlik stratejileri gibi öncelikli alanlardaki pazarlama faaliyetlerine liderlik edecek. Microsoft Türkiye, bu atamayla birlikte pazarlama vizyonunu daha da ileriye taşımayı ve dijital dönüşümdeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor.
0 Yorum
Yorum Gönder
Trend Haberler
Yazarlarımız
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!
Benzer Haberler
Kortların Parlayan Yıldızı: Zeynep Sönmez
Dr. Dilek Gürsoy: Yapay Kalp Naklinde Avrupa’nın İlk Kadın Cerrahı
Microsoft Türkiye’de Yeni Dönem: Beyza Sakallı Pazarlama Liderliğine Atandı
Kadın Liderlerin En Fazla Görüldüğü Sektörler
Yapay Zeka İnsan Kaynaklarını Nasıl Dönüştürüyor?
Londra’da Bir Kulüp Meselesi: Kartvizit Değil, Aidiyet Peşinde Olanlara
Genç Kadın Mühendis Adaylarına Destek
Sektörel Büyüme Yolunda Kararlı Adımlar