Didem Şekerel Erdoğan’a Hindistan Sorumluluğu

NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan’ın görev tanımına Hindistan da eklendi. Şekerel Erdoğan, Doğu Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Hindistan e-ticaret operasyonlarına liderlik edecek.

Veri Odaklı Liderlik, Küresel Etki

Yenilikçi yaklaşımı, yapay zeka destekli veri analitiği vizyonu ve ilham verici liderliğiyle tanınan Didem Şekerel Erdoğan, NielsenIQ’nun EEMEA ve Hindistan e-ticaret ekiplerine yön verecek. Yeni sorumluluğu kapsamında, bölgesel stratejilerin belirlenmesi ve dijital dönüşüm süreçlerinin hızlandırılması hedefleniyor.

“Veri, Geleceği Şekillendirmenin Anahtarı”

Yeni görevlendirmeyle ilgili açıklama yapan Erdoğan, şunları söyledi:

“Günümüzün hızlı değişen dünyasında veri analitiği; pazarı okumak, değerlendirmek ve stratejik bir şekilde yaklaşmak için kritik önemde. Artık tanımlayıcı analizlerin ötesine geçerek, kestirimsel ve öngörücü yapay zeka modelleriyle geleceği tahminleyen, taktik ve strateji üreten bir dönemdeyiz.”

20 Yıllık Uluslararası Deneyim

- Erdoğan, NielsenIQ’ya 2013 yılında katıldı.

- 2017’den bu yana Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapıyor.

- Daha önce uluslararası bir FMCG şirketinde pazarlama direktörlüğü yaptı.

- 32 ülkeyi kapsayan stratejik pazarlama görevinde bulundu, 4 yıl Viyana’da yaşadı.

- Satış ve ticari pazarlama alanlarında 20 yılı aşkın deneyime sahip.

EEMEA ve Hindistan’da Yeni Dönem

Bu atama, NielsenIQ’nun bölgesel e-ticaret stratejilerini daha entegre ve veri odaklı bir yapıya kavuşturmayı amaçlıyor. Erdoğan’ın liderliğinde, yapay zeka destekli analitik çözümlerle pazarların daha etkin okunması ve büyüme fırsatlarının daha hızlı değerlendirilmesi bekleniyor.

 

Zehra KILIÇ

the bank otel 2

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!